Przejdź do głównej zawartości

Już listopad...

 Witam Was w przedostatnim miesiącu tego roku! Niestety, z racji, że jestem na drugim roku studiów, mam masę roboty i dlatego będę pisać na blogu dość rzadko.

Fofen - pies, który przynosi mi niezapomniane wspomnienia

 Witam! 

Dzisiejszy post będzie trochę inny, a mianowicie - chciałam podzielić się z Wami informacją, jaki zwierzak na Petz jest dla mnie najważniejszy i dlaczego. To zaczynajmy!

Otóż, tym zwierzakiem jest... Fofen

 


Na pierwszy rzut oka ten pies nie wydaje się wyjątkowy. Zwykły biały kundel. Więc dlaczego jest dla mnie taka wyjątkowa?


Przede wszystkim jej imię nie jest bez znaczenia. Kiedyś w 2012 roku "stworzyłam" nowy język - tak po prostu, dla zabawy. Nazwałam ten język językiem flaflandzkim. Jedno było charakterystyczne dla tego języka - każde słowo musiało zaczynać się na literę "f".

Tak więc we wrześniu 2014 odkryłam, że matematyka jest moim ulubionym przedmiotem w szkole - oszalałam na punkcie uczenia się jej! Dlatego nazwałam tę białą suczkę Fofen, ponieważ Fofen oznacza matematykę po flaflandzku!


Za każdym razem, gdy otwierałam Petz, bawiłam się z Fofen, bo nie chciałam, żeby była zaniedbywana. Była moim ulubionym zwierzakiem od urodzenia i na zawsze będzie.


Teraz, 7 października 2022 roku, jestem już po pierwszym tygodniu studiowania. Wybrałam fizykę stosowaną - ta wielka miłość do matematyki przerodziła się w jeszcze większą miłość do fizyki. Jestem pewna, że Fofen przyczyniła się do tego w jakiś sposób.

Tutaj macie kilka zdjęć Fofen! Mam nadzieję, że post podobał się Wam!





To dziś na tyle! Dajcie znać, czy Wy też macie takiego zwierzaka, z którym wiążą się ważne dla Was wspomnienia!

P.S Ten post niedługo zostanie wyróżniony w gazetce Petz Gazette (po angielsku!) Jeśli chcecie linka do tej gazetki - piszcie do mnie! mail: florentyna45@wp.pl

~NF-Petz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bardzo Wam dziękuję!

 Witam Was! 👀 Przychodzę do Was ze wspaniałą wiadomością! Otóż, weszłam dziś w statystyki mojego bloga, i zobaczyłam, że w ciągu ostatniego roku miał on aż PONAD TYSIĄC WYŚWIETLEŃ! Jest to ogromna ilość jak na bloga o tak niszowej gierce i w dodatku prowadzonego w polskim języku.  Jeszcze raz - dziękuję!   Z tej okazji przygotowałam dla Was scenkę - Garbage Street. :) Korzystajcie!  download/pobierz To na tyle, ściskam! ~NF-Petz

Z INNEJ BECZKI #1 🍯 - gry dla miłośników Petz!

 Witam Was po tej 3-miesięcznej przerwie! Wiem, że długo mnie nie było, ale musiałam zregenerować się po tym ciężkim roku. Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią postów - Z INNEJ BECZKI 🍯 . Będzie to seria poruszająca tematy inne niż Petz, bo w końcu nie samymi Petz-ami człowiek żyje!  Tym razem chciałam przedstawić Wam gry, które polecam dla miłośników Petz oraz zrobić mój własny ranking tych gier i przedstawić plusy i minusy. No to zaczynajmy!  #1 Chicken Smoothie Definitywnie na pierwszym miejscu w moim rankingu znajduje się Chicken Smoothie. Ta gra polega na kolekcjonowaniu pikselowych zwierzątek i wymienianiu się nimi. Można również je posegregować, udekorować a nawet nazwać. Mimo, że gra nie jest wielce rozbudowana, totalnie zdobyła moje serce. Gram w nią od 2011 roku i do dziś mi się nie znudziła i najprawdopodobniej nie znudzi. Jednak, jeśli myślisz o uzbieraniu całej kolekcji zwierzaków w krótkim czasie, to nie polecam - skompletowanie kolekcji zajęło mi 11 lat, a z roku na

Miesiąc nieobecności + motywy!

Witam Was po miesiącu (aż!) mojej nieobecności.  W maju dużo się działo - między innymi pisałam matury - moja głowa była tym tak zaprzątnięta, że zupełnie zapomniałam o tworzeniu do Petz 😔. Na szczęście, matury już napisane (z jakim wynikiem, to okaże się w lipcu) a ja przychodzę do Was z nowymi rzeczami! Postanowiłam, że raz w miesiącu będę tworzyła "motyw". To znaczy, będę tworzyła kilka zabawek+scenkę nawiązujące do konkretnego tematu. Majowy motyw to "Dziecięca nostalgia" - do tego zrobiłam 6 kolorów gumowych kaczuszek + scenkę oraz przekąski w kształcie kolorowych móżdżków.   download/pobierz