Przejdź do głównej zawartości

Już listopad...

 Witam Was w przedostatnim miesiącu tego roku! Niestety, z racji, że jestem na drugim roku studiów, mam masę roboty i dlatego będę pisać na blogu dość rzadko.

Jak sprawdzać, czy pobrana przez nas rasa nie ma błędów?

 Hej!

Dzisiaj chcę Wam powiedzieć, jak sprawdzić, czy pobrana przez nas rasa nie ma błędów. Otóż, ja mam 3 wypróbowane metody

1) Ciąża. Po pobraniu rasy (wiecie już zapewne jak to robić, jak nie to odsyłam do posta  TUTAJ) warto skrzyżować psa tej rasy z psem innej rasy, już przez nas sprawdzonej. Jak powstaną jakieś dziwne małe, albo wyskoczy wam błąd, że gra "nie dzieli przez zero" należy tą rasę usunąć.

2) Posadzenie na krześle. Warto po zaadoptowaniu psa naszej nowej rasy posadzić go na krześle (może być w pokoju dziennym) i sprawdzić, czy nie dzieje się z nim nic nienormalnego (mam na myśli np. wydłużenie się ich uszu w górę, jak to miałam kiedyś przy mini sznaucerze z Abnormality) 

3) Ubranie go w coś. Załóż na psa nowej rasy jakiegoś ciuszka ;). Miałam kiedyś tak, że po założeniu dowolnego ciucha jakieś dziwne, czarne kreski zaczęły pojawiać się na moim psie. 

Aby mieć pewność, że rasa nie jest "zepsuta" radzę Wam wykonać wszystkie 3 sprawdzenia ^^

To tyle! Jeśli znacie inne metody, piszcie w komentarzach!

A na koniec mój nowy piesek, Bali:


 

~NF-Petz!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bardzo Wam dziękuję!

 Witam Was! 👀 Przychodzę do Was ze wspaniałą wiadomością! Otóż, weszłam dziś w statystyki mojego bloga, i zobaczyłam, że w ciągu ostatniego roku miał on aż PONAD TYSIĄC WYŚWIETLEŃ! Jest to ogromna ilość jak na bloga o tak niszowej gierce i w dodatku prowadzonego w polskim języku.  Jeszcze raz - dziękuję!   Z tej okazji przygotowałam dla Was scenkę - Garbage Street. :) Korzystajcie!  download/pobierz To na tyle, ściskam! ~NF-Petz

Z INNEJ BECZKI #1 🍯 - gry dla miłośników Petz!

 Witam Was po tej 3-miesięcznej przerwie! Wiem, że długo mnie nie było, ale musiałam zregenerować się po tym ciężkim roku. Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią postów - Z INNEJ BECZKI 🍯 . Będzie to seria poruszająca tematy inne niż Petz, bo w końcu nie samymi Petz-ami człowiek żyje!  Tym razem chciałam przedstawić Wam gry, które polecam dla miłośników Petz oraz zrobić mój własny ranking tych gier i przedstawić plusy i minusy. No to zaczynajmy!  #1 Chicken Smoothie Definitywnie na pierwszym miejscu w moim rankingu znajduje się Chicken Smoothie. Ta gra polega na kolekcjonowaniu pikselowych zwierzątek i wymienianiu się nimi. Można również je posegregować, udekorować a nawet nazwać. Mimo, że gra nie jest wielce rozbudowana, totalnie zdobyła moje serce. Gram w nią od 2011 roku i do dziś mi się nie znudziła i najprawdopodobniej nie znudzi. Jednak, jeśli myślisz o uzbieraniu całej kolekcji zwierzaków w krótkim czasie, to nie polecam - skompletowanie kolekcji zajęło mi 11 lat, a z roku na

Miesiąc nieobecności + motywy!

Witam Was po miesiącu (aż!) mojej nieobecności.  W maju dużo się działo - między innymi pisałam matury - moja głowa była tym tak zaprzątnięta, że zupełnie zapomniałam o tworzeniu do Petz 😔. Na szczęście, matury już napisane (z jakim wynikiem, to okaże się w lipcu) a ja przychodzę do Was z nowymi rzeczami! Postanowiłam, że raz w miesiącu będę tworzyła "motyw". To znaczy, będę tworzyła kilka zabawek+scenkę nawiązujące do konkretnego tematu. Majowy motyw to "Dziecięca nostalgia" - do tego zrobiłam 6 kolorów gumowych kaczuszek + scenkę oraz przekąski w kształcie kolorowych móżdżków.   download/pobierz