Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Ju偶 listopad...

 Witam Was w przedostatnim miesi膮cu tego roku! Niestety, z racji, 偶e jestem na drugim roku studi贸w, mam mas臋 roboty i dlatego b臋d臋 pisa膰 na blogu do艣膰 rzadko.

Historia Flata i Nel

Witam! 馃憣

Dzisiaj b臋dzie co艣 innego, a mianowicie, kr贸tka historia dw贸ch (a nawet trzech) piesk贸w: Flata, Nel, i Lilly. Flat jest samcem rasy Flat Coated Retriever, Lilly jest suczk膮 rasy Kooikerhondje, a Nel ich c贸reczk膮. A wi臋c zaczynamy!

 


Flat, gdy jeszcze by艂 ma艂y, zamieszka艂 w 艂adnym domu, zosta艂 zaadoptowany przez pani膮 Glen. P贸藕niej dor贸s艂 i sta艂 si臋 bardzo pi臋knym psem.
 


 

    
Pani Glen zauwa偶y艂a, 偶e obok jej domu b艂膮ka si臋 ma艂a suczka. Postanowi艂a co jaki艣 czas pozwoli膰 jej przychodzi膰 do jej domu. To by艂a idealna okazja, aby zapozna膰 si臋 z Flatem

                       ♥    Lily r贸wnie偶 wyros艂a na pi臋kn膮 przedstawicielk臋 rasy Kooikerhondje.
  Po wielu latach przebywania ze sob膮, Flat i Lilly zbli偶yli si臋 do siebie, co zauwa偶y艂a pani Glen. Postanowi艂a zaadoptowa膰 Lilly. Po paru miesi膮cach okaza艂o si臋, 偶e Lilly jest w ci膮偶y... Z Flatem! Pani Glen by艂a bardzo dumna... 


I tak w艂a艣nie narodzi艂a si臋 Nel, mieszanka Kooikerhondje i Flat Coated Retrievera... Lilly i Flat sp臋dzali z ni膮 bardzo du偶o czasu, uczyli j膮 r贸偶nych rzeczy. Tata wychodzi艂 z ni膮 nawet do Parku Marze艅, gdzie bardzo lubi艂a chodzi膰 ;)  


Niestety, pewnego dnia Nel uciek艂a i nie wr贸ci艂a... Nikt nie wie, gdzie si臋 teraz znajduje... By膰 mo偶e, kiedy艣 si臋 odnajdzie? Tego nikt nie wie...

Przepraszam, 偶e ta historia ma smutne zako艅czenie, ale tak naprawd臋 si臋 sta艂o, mam przy Nel znaczek "runaway" i nie mog臋 nic z tym zrobi膰... Je艣li macie jakie艣 rady, to ch臋tnie wys艂ucham, zrobi臋 wszystko, aby przywr贸ci膰 moj膮 Nel!

  
Tata nigdy nie przestanie Ci臋 szuka膰, moja Nel ...

~NF-Petz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bardzo Wam dzi臋kuj臋!

 Witam Was! 馃憖 Przychodz臋 do Was ze wspania艂膮 wiadomo艣ci膮! Ot贸偶, wesz艂am dzi艣 w statystyki mojego bloga, i zobaczy艂am, 偶e w ci膮gu ostatniego roku mia艂 on a偶 PONAD TYSI膭C WY艢WIETLE艃! Jest to ogromna ilo艣膰 jak na bloga o tak niszowej gierce i w dodatku prowadzonego w polskim j臋zyku.  Jeszcze raz - dzi臋kuj臋!   Z tej okazji przygotowa艂am dla Was scenk臋 - Garbage Street. :) Korzystajcie!  download/pobierz To na tyle, 艣ciskam! ~NF-Petz

Z INNEJ BECZKI #1 馃嵂 - gry dla mi艂o艣nik贸w Petz!

 Witam Was po tej 3-miesi臋cznej przerwie! Wiem, 偶e d艂ugo mnie nie by艂o, ale musia艂am zregenerowa膰 si臋 po tym ci臋偶kim roku. Dzisiaj przychodz臋 do Was z now膮 seri膮 post贸w - Z INNEJ BECZKI 馃嵂 . B臋dzie to seria poruszaj膮ca tematy inne ni偶 Petz, bo w ko艅cu nie samymi Petz-ami cz艂owiek 偶yje!  Tym razem chcia艂am przedstawi膰 Wam gry, kt贸re polecam dla mi艂o艣nik贸w Petz oraz zrobi膰 m贸j w艂asny ranking tych gier i przedstawi膰 plusy i minusy. No to zaczynajmy!  #1 Chicken Smoothie Definitywnie na pierwszym miejscu w moim rankingu znajduje si臋 Chicken Smoothie. Ta gra polega na kolekcjonowaniu pikselowych zwierz膮tek i wymienianiu si臋 nimi. Mo偶na r贸wnie偶 je posegregowa膰, udekorowa膰 a nawet nazwa膰. Mimo, 偶e gra nie jest wielce rozbudowana, totalnie zdoby艂a moje serce. Gram w ni膮 od 2011 roku i do dzi艣 mi si臋 nie znudzi艂a i najprawdopodobniej nie znudzi. Jednak, je艣li my艣lisz o uzbieraniu ca艂ej kolekcji zwierzak贸w w kr贸tkim czasie, to nie polecam - skompletowanie kolekcji zaj臋艂o mi 11 lat, a z roku na

Miesi膮c nieobecno艣ci + motywy!

Witam Was po miesi膮cu (a偶!) mojej nieobecno艣ci.  W maju du偶o si臋 dzia艂o - mi臋dzy innymi pisa艂am matury - moja g艂owa by艂a tym tak zaprz膮tni臋ta, 偶e zupe艂nie zapomnia艂am o tworzeniu do Petz 馃様. Na szcz臋艣cie, matury ju偶 napisane (z jakim wynikiem, to oka偶e si臋 w lipcu) a ja przychodz臋 do Was z nowymi rzeczami! Postanowi艂am, 偶e raz w miesi膮cu b臋d臋 tworzy艂a "motyw". To znaczy, b臋d臋 tworzy艂a kilka zabawek+scenk臋 nawi膮zuj膮ce do konkretnego tematu. Majowy motyw to "Dzieci臋ca nostalgia" - do tego zrobi艂am 6 kolor贸w gumowych kaczuszek + scenk臋 oraz przek膮ski w kszta艂cie kolorowych m贸偶d偶k贸w.   download/pobierz